سلام به آینده

سلام به آینده

"امسال در شرایطی ۱۲ فروردین روز تاسیس جمهوری اسلامی را برگزار می‌کنیم که بیش از هر زمان دیگر به احیای روح "همه باهم " که در آن روزها روح مسلط جامعه بود، نیاز داریم."

به گزارش ایسنا، علی ربیعی، سخنگوی دولت در یادداشتی با این مقدمه می‌نویسد: در آن زمان، "جمهوریتی رفراندم بنیاد" شکل گرفت. آن روز همه ملت با همه تنوع خود؛ اقوام مختلف، مذاهب، ادیان و مرام‌های ی با سبکهای گوناگون زندگی حضور داشتند. امروز نیز به  "یک همه با هم" متفاوت نیازمندیم. بدون اعتماد و در کنار هم بودن، عبوری کم یا بی‌مخاطره از بحرانهای متفاوت حاصل نمی‌شود.


آن روز، دنیای کهن و سنت‌های غلبه‌یافته ی، اقتصادی و اجتماعی را پشت سر گذاشتیم و وارد عصر جمهوریت اسلام شدیم. امروز هم باید خودمان را منطبق با الزامات یک مبارزه نوین بکنیم.  
در ۱۲ فروردین ۱۳۹۹،  با دو پدیده آزاردهنده تحریم و کرونا مواجهیم. در مقابله با پدیده تحریم، نیاز به اعتراض واحد و کنش جمعی برای عقب راندن آن و در مقابل کرونا نیازمند یک عقلانیت جمعی، سختکوشی همگانی، مدارای بزرگ و تغییر در سبکهای زیستی از شیوه حکمرانی تا زیست اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.
آن روز به جمهوری اسلامی آری گفتیم و امروز باید با تایید یک "جمهور متحد، همدل و در کنار یکدیگر" به تحریم و کرونا نه و به آینده‌ای بهتر و سالی با گذار از بحرانها و ایجاد جامعه‌ای موفق آری و سلام بگوییم.

انتهای پیام

 
معرفی کالا کرونا ,سلام ,جمهوری اسلامی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گیــــلان تــایــپ تجهیزات اندازه گیری یونیتی در ایران بهترین قالب های وبلاگ بنــدبــاز eironma